dilluns, 8 de juny del 2009

TINC UNA SELVA A CASA!

El meu hort s’està desbordant, s’escampa fora de les limitacions del balcó i sembla que no té intenció de parar.

Ja tinc tomàquets per tot arreu, encara han de madurar però hi són. Les maduixeres ja han fet unes quantes maduixes i ara sembla que, de moment, no en fan més. Les bledes tenen uns bitxets a les fulles però sembla que no estan molestes i estan igual de bones i les pebroteres comencen a fer flor. Em deixava el llimoner! també ha fet moltes flors, jo crec que algun dia tindré llimones. I ja se sap, llimones, sucre, menta, gel i … ron cubà són els ingredients necessaris per a fer un mojito irresistible per prendre qualsevol capvespre d’estiu.

I perquè no penseu que us enganyo...
Els tomàquets
La flor del pebrotLa flor del llimoner Les maduixes

5 comentaris:

  1. Necessiten més espai ja!! No sé si podran esperar! ;-)

    Marta

    ResponElimina
  2. Han nescut les meves maduixetes!!! Per fi!!
    Glors

    ResponElimina
  3. Hola, gràcies per passar pel meu blog i deixar el teu comentari.
    La meva experiència és curta. L'abril vaig fer un curset d'hort urbà i vaig començar. Sols dos anys abans havia plantat tomàquets en testos.
    ja veus, aquest any m'han sortit taques, però sols a una classe de tomaqueres.(en tinc 3 classes)
    També t'aniré seguint.
    Imma

    ResponElimina
  4. Quina bona pinta tenen les maduixetes!!!!!! mmmmmm si et falta espai, et presto la meva terrasseta per a futurs conreus, això si, el terratenent s'haurà de quedar una part de la teva collita...jijiji
    Petonets i continúa llaurant el camí cap a l'autosuficiència!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Quina sorpresa, no m'esperava aquesta pluja de comentaris després de tants dies d'inactivitat!!!
    Moltes gràcies a totes i tots pels vostres comentaris!
    La veritat és que cada cop hi ha més gent que em demana consells per a fer un hort al seu balcó i això em fa molta il·lusió. M'agrada encomenar coses bones!!

    Salut!!!

    ResponElimina