diumenge, 15 de març del 2009

Ja hi pot pujar l'elefant!

Us presento el tamboret del circ. Nivell de dificultat: 1.

És el meu primer intent de restaurar i redecorar un moble. Ja veieu que he començat per una cosa ben petita i tampoc he aspirat a fer una gran creació. És que no havia pintat mai... i... bé, això ha estat la primera presa de contacte.

Passos que he seguit:
- Treure les restes de bernissos i pintures anteriors.
- Netejar de pols.
- Pintar. Dues capes.

M'agrada, és senzill però divertit, no?

2 comentaris:

  1. Ei! molt xulo el tamboret, m'agrada molt! la convinació de colors és molt maca. Prova en convinar el vermell i el negre, crec que també ha de ser bastanti impactant... Tinc una taula a l'escritori de color negre i m'agradaría pintar-la d'un color més clar, amb qualsevol pintura plàstica hem pot quedar bé o es transparentará del color fosc que ja té de base?

    ResponElimina
  2. molt bona crazy!! estic flipant!! ,' ha agrada't molt! espero que continuís per aquest camí, i no dubtís en provar noves coses!!
    inad

    ResponElimina