dijous, 26 de març del 2009

Tan iguals i tan diferents


Eps! la segona fornada de tamborets ha sortit al carrer. Aquest ha estat el meu segon intent...
Sense voler veure coses on no n'hi ha, penso que cadascun d'ells representa una part de mi.

Què us sembla? crec que ja li vaig agafant el "truquillo". Potser aviat m'atreviré amb coses més grans o complicades. De fet ja tinc unes quantes idees al cap. Em falta temps (encara que sembli mentida) i lloc per dur-les a terme (això no sembla mentida).

3 comentaris:

  1. Ei!! m'encanten els tamborets!! sobretot la segona creació. La ma és teva?? ha quedat genial!
    un petó
    Glors

    ResponElimina
  2. M'agrada que t'agradin. La mà no és meva. Ja saps, em pots fer un encàrrec pel teu cumple si vols.
    gràcies pel comentari!

    ResponElimina
  3. Se parecen a otros dos habitantes del piso...
    Parece que estamos en el principo del cambio...a ver a dónde nos lleva...

    ResponElimina